sobota, 27 września 2014

Różowe bluzy dla mnie i dla córki

Dla córeczki bluza na podstawie wykroju z Burdy dla dzieci, arkusz E998, zamiast na arkuszu D jest na arkuszu H, ale to nie pierwszy raz, więc szybko znalazłam,

Zmieniłam przód, żeby zrobić zamiast suwaka takie wykończenie jak w  mojej bluzie z papavero.
Zszyłam kaptur, obszyłam jego kaptura, zszyłam i podszyłam rękawy, przyszyłam kaptur do przodu
ostębnowałam ozdobna stębnówką, podszyłam wloty kieszeni, przyszyłam, ostębnowałam, gotowe. 






Bluza z kapturem dla mnie

Z tego samego wykroju co sukienka z kapturem , tylko skrócone.  Na początku miała być śliwkowa sukienka, ale okazało się., ze materiału zdecydowanie za mało Starczyło na przód i tył bluzy, rękawy, kaptur i kieszeń będą z różowego polaru. Większy rozmiar AT, by było cieplej. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz