niedziela, 8 listopada 2015

Dziwny wykrój

Spodobała mi się ta bluzka z Burdy 04/2014, ciekawy kształt dekoltu i asymetrycznie przyszyty rękaw.




Tak wygląda wykrój, rozmiar 38, wybrałam dość cienką, lejącą się dzianinę, żeby dekolt ładnie się układał.



Wszyłam rękawy.



I po przymierzeniu okazało się, że jest beznadziejnie. Nie wiem, jak wykończyć i podczepić dekolt, aby dobrze leżał, ale i tak bez sensu, bo bluzka tak mnie opina, że wyglądam karykaturalnie.



Najlepiej, gdy ten kołnierz zarzuciłam sobie na plecy.


No nic, będę musiała przerobić tę bluzkę na coś innego... 

2 komentarze:

  1. No właśnie, im dzisiejszy wykrój tym większe ryzyko, że wyjdzie dziwny ciuch. Nie wiem czemu tak wyszło, choć próbowałam to rozkminić. Za mała wiedzę mam żeby diagnozować błędy;)) Może kiedyś wrócisz do tej bluzki i będziesz wiedziała co poszło nie tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. co poszło nie tak - rozmiar. Po prostu jestem za szeroka w biuście na takie bluzki, co mnie tylko motywuje do tego, żeby przygotowywać wykroje pod siebie, a nie szyć z gotowców.

      Usuń